Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 26 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
З приходом зими ми починаємо менше бувати на вулиці: холодно, слизько, неприємно. Однак перебування на свіжому повітрі, різні погодні умови та рухова активність дуже важливі для зміцнення імунітету дитини та протидії інфекціям.
Аби зимові прогулянки не завдавали вам клопотів, а дитині було комфортно та тепло, ми вирішили поділитися основними правилами збирання на вулицю взимку. Крім того, наприкінці статті наведемо рекомендації лікарів стосовно того, як діяти в разі переохолодження та обмороження дитини.
Яких правил потрібно дотримуватися під час збирання на зимову прогулянку?
1) Враховувати фізіологічні особливості дитини (пришвидшений теплообмін
|
СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ПЕДАГОГІЧНІ СИТУАЦІЇ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ЗАДАЧІ В ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ Педагогічна ситуація — це фрагмент педагогічної діяльності, що містить суперечності між досягнутим і бажаним рівнями вихованості учнів і колективу. Це зовнішні обставини і їх інтерпретація суб'єктами педагогічної діяльності. Вихователь усвідомлює педагогічні ситуації і формулює для себе задачі:
Майстерність вихователя полягає в умінні перетворити ситуацію на педагогічну задачу, тобто спрямувати умови, що склалися, на перебудову стосунків, наближаючись до бажаного рівня — поставленої педагогічної мети. Ситуація може не стати педагогічною задачею, якщо вчитель її не помічає або ігнорує. Отже, ситуація стає задачею в умовах цілеспрямованості педагогічної діяльності (ситуація + мета = задача). Педагогічна задача — це виявлені в навчально-виховному процесі суперечності, які враховує вчитель, стимулюючи розвиток особистості, це педагогічна мета, поставлена за певних умові Можна вважати, що розв'язання її — основна клітина педагогічної майстерності, яка відображує рівень професіоналізму педагога. Задача може мати кілька розв'язків, позитивний ефект яких залежатиме від установок, знань педагога, його здібностей, володіння технікою. Розв'язання педагогічної задачі починається з аналізу ситуації в цілісному процесі педагогічної діяльності: характеристики вихованців, вихователів, їхніх стосунків. Внаслідок цього відбувається усвідомлення мотивів вчинків, специфіки умов, особливостей взаємин.
Існують фази протікання педагогічної ситуації:
|
Гімнастика пробудження |
Бесіди на кожен день |
Ігри загальний розвиток |
Вітаємо, ви пережили «кризу двох років». Будемо сподіватися, вам вистачить сил на те, щоб насолоджуватися подальшим ростом вашої дитини. Наступні роки називають «чарівними» частково тому, що ваша дитина нарешті стала вас слухатись, але також і тому, що в неї починає активно розвиватись фантазія. Дитина 3-4 років проходить важливий етап самоствердження і самосвідомості в навколишньому світі. Позаду перші роки активного фізичного та психологічного формування та розвитку. Малюк вже абсолютно самостійно рухається, у нього активно розвивається мова і мислення. Перед нами маленька унікальна особистість зі своїм характером, смаками і бажаннями. Його вікові досягнення дивують і радують сім'ю.
|
Правила профілактики COVID-19 |
ШТАМПОГРАФІЯ: ВІДКРИЙМО ДІТЯМ РАДІСТЬ ТВОРЧОСТІ МАЛЮВАННЯ ДЛЯ ДИТИНИ –ЦЕ ПЕРЕДУСІМ НАГОДА ВИСЛОВИТИ СВОЇ ПОЧУТТЯ, ЕМОЦІЇ, СТАВЛЕННЯ ДО СВІТУ. СВОБОДА ТВОРЧОСТІ – САМОВИРАЖЕННЯ І РОЗВИТОК Художньо-продуктивна діяльність-ефективний засіб розвитку особистості. Кожна дитина, починаючи з двох-трьох років і до підліткового віку, малює все, що чує, бачить відчуває та уявляє. При цьому для дошкільняти, на відміну від дорослого, більше важить процес творчості, ніж її результат. Малюючи, дитина передає своє бачення світу, ставлення до нього, виплескує на папір, пісок, дошку власні емоції, які, отримавши графічне, кольорове втілення, стають їй зрозумілішими. Під час організації образотворчої діяльності дошкільнят вкрай важливо відходити від шаблонності, суворої регламентованості, орієнтації на кінцевий результат, надаючи дітям свободу самовираження. При цьому йдеться не лише про образні уявлення малюка і бажання передати їх у малюнку, а й про можливість вибору художніх засобів і технік. Адже що більшою кількістю прийомів володіє дитина, то більше можливостей вона має для створення художнього образу. Дошкільник в міру свого дорослішання проявляє активний інтерес до різних видів образотворчої діяльності та художніх технік, швидко змінюючи об’єкти свого захоплення. С.Погодіна пов’язує це з нестійкою увагою дитини, швидким «перемиканням» їз одного виду діяльності на інший. Тому поряд з використанням традиційних художніх матеріалів ефективним засобом підвищення мотивації до образотворчості є ознайомлення дітей з нетрадиційними техніками зображення. Під нетрадиційними техніками образотворчості розуміємо використання матеріалів, інструментів, способів зображення, які є не загальноприйнятими, широко застосовуваними в образотворчій діяльності, як-от кляксографія, пальчиковий живопис, монотипія, малювання воском, зубною щіткою, нитками, штампами, поролоном, соломинкою та ін. Відхід від звичних способів малювання, пошук нових креативних рішень сприяє розвитку дитячої творчості, активності, уяви. Діти люблять новину новизну, їм цікаві різноманітні матеріали, вони щиро радіють, споглядаючи продукти власної творчості. |
МОРСЬКІ МЕШКАНЦІ ЦИКЛ-МІНІ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОЇ ГРУПИ Улітку освітній процес організовується таким чином, аби зменшити навчальне навантаження на малят, при цьому збагачувати їхній досвід взаємодії, практичного застосування набутих протягом року знань і вмінь. Зокрема, значне місце відводиться художньо-продуктивній діяльності. Її можна організувати як серію міні-занять, що доречні як у першій, так і в другій половині дня, на прогулянках. Так ми надаємо вихованцям більше можливостей для творчості і спілкування, а також робимо їхнє дозвілля цікавим, насиченим і корисним. |
СЕМІНАР –ПРАКТИКУМ НЕТРАДИЦІЙНІ ТЕХНІКИ МАЛЮВАННЯ ЗИМИ Коли за вікном лютує зима, кружляє завірюха, мороз, розмальовує скло химерними малюнками, запропонуйте дітям зобразити цю чарівну казку. Звичайну ялинку можна намалювати коробочкою для сірників, овочевим штампиком , набризком, кількома зв’язаними олівцями чи навіть свічкою! І вона стане відразу незвичайною! Нескладні, оригінальні техніки зацікавлюють малят, даючи їм повну свободу для творчості і фантазії. Головне- кожен може обрати той спосіб зображення, який відповідає його уподобанням і здібностям. Таким чином реалізується завдання Базової програми «Я у СВІТІ». |